CUMPARAREA
Clientul poate efectua comenzi pentru produsele comercializate pe Site. Comenzile pot fi efectuate indiferent de ora si zi, ele urmand a fi preluate pentru procesare in cel mult 48 de ore de la plasarea lor. Pentru a achizitiona produse de pe site, clientii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
-
Inregistrarea pe site prin crearea unui cont. Pe pagina inregistrarii, clientul va furniza toate datele obligatorii si optional pe cele facultative, necesare pentru a crea un cont nou. Prin furnizarea datelor necesare clientul este de acord ca Vanzatorul sa se foloseasca de aceste date in scopul pentru care ele au fost furnizate, respectiv procesarea comenzilor si marketing direct.
-
Clientul va adauga in cos produsele dorite,
-
Dupa ce vor fi adaugate in cos toate produsele dorite, clientul va finaliza comanda, selectand detaliile privind livrarea si metoda de plata.
-
Dupa ce toate datele solicitate au fost furnizate, clientul va confirma comanda, prin apasarea butonului “Plaseaza comanda”. Dupa termenul de 24 de ore de la confirmarea ei, daca nu este denuntata, comanda este considerata definitiva si nu mai poate fi anulata, clientul fiind obligat sa primeasca si sa plateasca contravaloarea coletului.
-
Comanda va fi procesata de catre operatorii nostri. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si in sarbatori legale vor fi preluate in maxim 96 de ore de la plasarea lor. Exceptie face perioadele cu sarbatori legale, al caror program privind procesarea comenzilor va fi anuntat direct pe site.
-
In urma procesarii comenzii, clientul va primi un e-mail prin care i se va comunica statusul comenzii, respectiv: confirmata, livrata, lipsa stoc sau anulata.
-
Din momentul in care clientul valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care Vanzatorul informeaza clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de Urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda. Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze in legatura cu comanda, prin orice mijloc disponibil furnizat de client, in functie de scop/situatie, fara ca aceasta sa fie considerat spam.
Vanzatorul poate denunta automat comanda efectuata de catre Cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
– produsul/ele din comanda nu este/sunt pe stoc. In aceasta situatie, Cumparatorul are la dispozitie doua variante: fie asteapta pana produsul revine pe stoc, conform informatiilor oferite de operatorii nostri sau renunta la comanda, fara nici o pretentie fata de Vanzator.
– daca clientul nu este de acord cu Termenii si Conditiile Site-ului.
– clientul are mai mult de 3 (trei) refuzuri si/sau retururi ale comenzilor efectuate pe site. Refuzul comenzii se refera la situatia in care comanda este livrata Cumparatorului si aceasta o refuza in mod explicit sau intarzie livrarea produsului mai mult decat termenul standard in care firma de curierat pastreaza coletul pe stoc pana cand este returnat expeditorului.
– datele furnizate de catre cumparator pe site sunt incomplete sau incorecte fara nicio justificare.
– activitatea clientului pe site poate produce daune de orice natura Vanzatorului si/sau partenerilor acestuia.
Clientul poate renunta la o comanda efectuata, in urmatoarele situatii:
– produsul/ele din comanda nu este/sunt pe stoc si au iesit din oferta Vanzatorului
– produsul/ele din comanda nu este/sunt pe stoc si clientul nu doreste sa astepte perioada comunicata de operatorii nostri pana cand acesta vor reveni pe stoc.
– fara nici un motiv, in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, printr-un e-mail la adresa .office@termix-shop.ro. In e-mail, clientul va comunica numarul comenzii si numele complet.
In cazul in care un Cumparator isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre acesta inainte de momentul modificarii.
MODALITATI DE PLATA
Prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, in funcție de opțiunea clientului:
-ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător);
-numerar la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la comisionarul care efectueză livrarea) . Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice.
Limitarea modalitatilor de plata este dependenta de modalitatile de livrare.