LIVRAREA
Vanzatorul isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de livrarea lor prin contactarea clientilor. Livrarea produselor se va face oriunde in tara, in mod direct sau prin firme de transport specializate. Produsele vor fi livrate prin curier.
Costurile de livrare sunt:
-
GRATUIT pentru livrarile din Cluj-Napoca, Baciu, Floresti, Chinteni, Sannicoara, Dezmir, Apahida, Feleacu.
-
100 Lei pentru livrarile din judetul Cluj, in afara zonelor de mai sus.
-
250 Lei pentru livrarile in alte judete.
Livrarea se va face pana in fata imobilului.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediul Vanzatorului, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de localitatea de livrare. Adresa de livrare a produsului se va confirma impreuna cu operatorii nostri.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si sunt conforme cu comanda plasata. Sesizarea neconformitatii produselor se va face in termen de 14 zile de la primirea produselor, printr-un e-mail la adresa office@termix-shop.ro
Vanzatorul nu este raspunzatoar pentru nelivrarea sau livarea necorespunzatoare a coletelor de catre firmele de transport. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi, care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
RETURNAREA SI INLOCUIREA PRODUSELOR
“Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conform O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Clientul este obligat sa notifice Vanzatorului, intentia sa de a returna/inlocui produsele achizitionate, printr-un e-mail la adresa office@termox-shop.ro in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor, prin care sa explice pe scurt situatia care a dus la aceasta decizie. Clientului care a notificat Vanzatorul in termenul stabilit, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la Vanzator in maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar Vanzatorul considerand cererea ca fiind nefondata/invalida. Produsul va fi returnat Vanzatorului, la sediul acestuia. Eventualele defecte aparute in urma transportului de retur al produsului vor fi imputate clientului.
Produsele care sunt returnate trebuie sa respecte urmatoarele conditii:
-Orice produs care este returnat nu trebuie sa fie uzat sau deteriorat.
– Produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile si ambalajele originale si va fi returnat in cutia in care a fost livrat sau daca acest lucru nu este posibil cu ambalaje similare celor in care a fost livrat, impreuna cu documentele care l-au insotit la livrare. Daca o comanda se returneaza partial, va fi trimisa doar o copie dupa documente.
-Produsul nu este primit daca este zgariat, rupt, deteriorat, daca nu are corpurile intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.
-Nu sunt acceptate drept retur produsele care au fost montate in orice fel, cu urme de uzura sau carora le-a fost modificat aspectul initial (comparabil cu poza de prezentare de pe site) in orice fel.
Costul aferent returnarii va fi suportat de catre client. Costul returnarii va fi suportat de catre Vanzator, doar in conditiile in care produsul trimis nu este conform cu comanda plasata de client (produs, componenta ).
Prin returnare clientul consimte la una din cele doua variante:
-
clientul doreste schimbarea produsului cu un alt produs din oferta curenta a Vanzatorului. In acest caz, clientul va contacta Vanzatorul printr-un e-mail la adresa officezzzzzzzzz2termix-shop.ro prin care va specifica foarte clar numarul comenzii initiale si numele si faptul ca doreste sa schimbe unul sau mai multe produse din comanda respectiva. Dupa ce va fi contactat de operatorii Vanzatorului, clientul va plasa o comanda noua, unde la mentiuni va nota “schimb produs”. Aceasta noua comanda va fi realizata sub conditiile normale de procesare si livrarea a unei comenzi, dupa cum au fost ele prezentate in capitolul corespunzator. In acest caz, daca pretul produsului inlocuit este mai mic decat produsul nou, diferenta se va rambursa clientului. Daca pretul produsului nou este mai mare, diferenta va fi achitata de client prin modalitatile de plata acceptate. In cazul inlocuirii produsului, aceasta se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.
-
clientul nu doreste schimbarea produsului, astfel, rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in maxim 30 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa furnizorului, prin virament bancar.
Atentie! Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. Nu vor fi primite colete returnate cu plata ramburs. Se vor primi doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).